hej på en stund

Jag måste gå upp om fem och en halv timme.

Och imorgon vid den här tiden är jag i Normandie därnere i Frankrike.
Och jag skulle skriva en hel massa saker ikväll.
Och jag skulle skriva något om den största lyckan som heter Paul i London och jag skriver om det senare.

Borde verkligen sova.
Misslyckat inlägg.
Det var något jag ville få fram.

Mars är ganska konstig måndad. Bra! Tror jag. Förutom att skolan bokstavligt talat tar död på mig.
En bildbild vore väl mys.

Förövrigt kommer jag att sakna er, det dröjer alldeles för länge till nästa kram.
Och vad fan Ylva, vi har ju inte träffats på år och dar! Kom bara på det nu. Dåligt.

Nästa gång jag skriver är jag 18 år. Då blir det ett riktigt inlägg, ett sånt där med substans och mening.

Bild! (De tryggaste som finns)



Always summer. Lyssna.

Farväl och godnatt och hej.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nu blir det bara versaler för att jag har tråkigt:

JAG VET! JAG TÄNKTE OCKSÅ PÅ DET IDAG! FAN VI BORDE SES VARJE DAG JUUUEE!! ELLER EN GÅNG I VECKAN IALLAFAAAALL!

Du har inte ens hört mig prata hindi, människa, förstår du hur mycket du har missat? Bahut, paagal ladki. BAHUT!

Jag umgås mer med en ung herre på andra sidan jorden än med dig, och du bor typ max 250 meter hemifrån mig. Det är töntigt och dåligt.

2010-03-20 @ 00:18:55
URL: http://ylvakarlberg.blogspot.com
Postat av: Vilma

Hoppas du får det niiice i NORMANDIE (inte Paris, I know...)!



Tänker på dig massor och längtar så tills vi ses. Då vill jag höra allt om hur du haft det!



Tills dess får jag nöja mig med din underbara blogg <3



Puss på dig, min bästa vän!

<3 <3 <3

2010-03-20 @ 23:36:26
URL: http://larvadiglagom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0