the healing has begun

Jävligt skum vecka det har varit.
Jag har varit på Cheap Mondays modevisning.
Jag har varit på ett folktomt IKEA en onsdagskväll.
Jag har betalat 150 kronor för en biobiljett och suttit på ett café i tre timmar utan att själv se filmen.
Och det var nog längesen jag var så nära ett mentalt breakdown.

Fransyskor alltså. Märkligt släkte.

Nu är jag fri! Jag får bo i mitt rum igen och jag får göra ingenting och jag får åka tunnelbana utan pinsam tystnad. Trés bien! Hade för övrigt en fin fredagskväll. Igår somnade jag vid köksbordet - ett resultat av 2 timmars sömn. Imorgon ska jag börja läsa On the road igen, lära mig mina repliker till Drama och spela gitarr. Ledig måndag om någon undrar.

Har haft ett par biblical moments de senaste dagarna. Sådana där som man inte borde försöka få ner i ord.
Hursomhelst involverade de sol, dimhöljda broar och vit rök.

Ett par bilder från den där modevisningen kanske? Var ju ändå min första.




Sådärja.
Det var något annat också. Men det kommer jag inte ihåg.



Kommentarer
Postat av: Ylva

ännu ett fruktlöst försök antar jag: Sara, ring mig! Fortfarande!

Kul med 150kronors-biljetten. pourqoui?

2010-02-08 @ 16:52:30
URL: http://ylvakarlberg.blogspot.com
Postat av: vilmaaa

Säger bara: du är DUKTIG som stod ut med henne!!!

Enjoy your freedom! Den är du mer än värd! :)

2010-02-08 @ 17:43:28
URL: http://larvadiglagom.blogg.se/
Postat av: Cici

Sara du är brabrabra, tralalala! Hjärta!

2010-02-10 @ 23:34:39
URL: http://chopsticks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0