apocalypse

Mer ord, yessir.
Lite för mycket rim men varför ursäkta sig?
Rätt fint ändå om jag får säga det själv. Lite för mycket skoluppgift kanske.


instant eternity in apocalyptic subway station
saturday night’s fallen angels of my generation
writing the last chapter of the night
tomorrow scattered over the torn  faces of daylight

the electric third rail electric rail electric

and when the clock strikes three
there’s one too many drinks one too many broken mornings between you and me
a forgotten dream in the daily paper wishing reality away
as i keep crawling on the highway

the electric third rail electric rail electric

time is just another word
just something else i’ve never heard
flying high above every floor
hit and run moments we cannot find anymore

the electric third rail electric rail electric


you said no direction home
so i keep dancing the city i roam
you said no direction home
and all i can hear is the train its weeping moan


the electric third rail gets you in the end

Kommentarer
Postat av: Vilma

Men åh! Fan vad bra, Sara!

Du har väl skrivit den, right?

Åh. Gillade den jätte jätte jätte mycket! Åh.



Men åh! Jag vill göra musik till! Det borde vi göra!



Mycket åh blev det nu, känner jag. Åh för det!!!

2010-04-26 @ 17:37:04
URL: http://larvadiglagom.blogg.se/
Postat av: Miriaianananda

Shit Sara, jag visade just den här för två av mina kompisar, de blev chockade (precis som jag) över hur jävla bra den var. Och haha, tanken slog mig att göra musik till den, precis som Vilma. Jag har velat skriva musik till en bra text jättelänge, men jag kan liksom inte... producera en bra text. Om du och Vilma skriver musik till, vill jag mer än jättegärna höra :)



DU ÄR FANTASTISKT BÄST PÅ ATT SKRIVA

2010-04-27 @ 12:14:21
URL: http://immediate.blogg.se/
Postat av: Ylva

svar: oh, sara dina fyra galna kommentarer lyfte upp mig ur min djupa depression! <3 <3 <3 <3

2010-04-27 @ 21:16:40
URL: http://ylvakarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0