oj då




Idag har jag tagit femtioelva och tusen ego-bilder.
Men det går faktiskt inte att låta bli!
Ja, jag är hur nöjd som helst.
Ja, jag känner mig som en ny människa (utan att överdriva).
Ja, jag har tittat mig själv i varenda bilruta jag passerat.

(Det var väl aldrig nån som trodde att hår var en småsak för mig.)

"Du ser mer vuxen ut, feminin utan att vara flicka". Frisören knows how to say it.
Jag hoppade lyckliga små hoppsaskutt hem från tunnelbanan. "Jubilaaaation, she loves me again!"


HÖSTLOV!


Kommentarer
Postat av: Ylva

aaargh! snygging!!!! :D

2009-10-23 @ 23:15:57
URL: http://ylvakarlberg.blogspot.com
Postat av: vilma

du är rena 60-talsdrömmen, sara!

<3!

2009-10-24 @ 02:27:06
Postat av: Rick

alltså...gud, du är så fin<3

fin och snygg och vacker!!



<3<3!

2009-10-24 @ 02:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0