lugnet före stormen

Imorgon drar det igång igen. Och jag orkar inte. Vill inte.
Lovet var fint. Mycket vilsamt, precis vad jag behövde. Tanken på stora skolan och stora
läxhögen är slightly stressande.

Men det finns alltid något att se framemot. Miranda är här nu till exempel. Skoj skoj!
Och chansen finns att jag blir väldigt väldigt lycklig på fredag. Jag vågar inte hoppas.

[Men gud vad jag hatar mörkret]

Och nu återstår bara att glömma en liten dröm. Det ska jag väl klara av?

Tyvärr är blogg.se ovanligt segt, annars hade ni fått några fina bilder från Skara.
Det blir en anna dag.
(Tack Vilma och Johanna för en underbar vecka!)

So long.





Kommentarer
Postat av: Vilma

ohh... får man fråga vad som händer på fredag?

tack själv :) :) det har verkligen varit ett skönt och mysigt lov.

saknar dig i massor.

<3

2009-11-02 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0