sbia ar y seren



Does this look inviting to you?
Didn't think so.


Borde ha ägnat mig mer åt matte idag. Men det är svårt att uppbåda motvitationen och entusiasmen. Mycket svårt.
Och jag har studerat. Kanske inte flitigt, men jag har gjort det. Men nu orkar jag inte mer. En kopp te känns bättre för mina nerver.

Lyssnar på Gorky's Zygotic Mynci idag, tack vare Rebecca. En dag ska jag åka till Wales och se de gröna begen och det ska regna på mitt ansikte.
Och tack vare samma flicka och en hel massa annat folk hade jag en väldigt härlig kväll igår!

Kommentarer
Postat av: Vilma

Härligt att du har gjort lite matte, då är du riktigt välförtjänt en slurre te!

2009-05-10 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0