en kväll i december

Snötäckt tall och silly love songs.
Första dagen på lovet idag och jag har bara varit uppe i tretton timmar och ändå är klockan två på natten.
Jag har av en slump blivit smått förälskad i en sång med en video innehållandes kontrabasar i vatten, halvnakna män som spelar fiol och dansande flickor.
Jag undrar varför min hjälte gör bort sig.
Jag tänker att jag hade velat kyssa Andy Warhol på kinden.
Jag tänker att jag vill äta knäck och andas kristalluft.
Och så tänker jag lite på dig.

Och det finns väl ungefär väldigt många andra saker som är viktigare att skriva om.
Som att inget hände i Köpenhamn och hur länge ska det ta då?

Förresten ska det bli mycket mysigt med juldagarna.
Och förresten tänker jag inte göra några jävla läxor innan de är över.






Kommentarer
Postat av: vilma

det gör du jävligt rätt i.

du skriver så damn good.

2009-12-20 @ 11:52:51
Postat av: johanna

jättefin bild och jättefin dag igår. (och jättefin sara)

2009-12-20 @ 13:57:17
URL: http://iamonlydreaming.blogg.se/
Postat av: johanna

och glömde att skriva att det var en jättefin text också, du skriver så sjukt fint.

2009-12-20 @ 14:33:36
URL: http://iamonlydreaming.blogg.se/
Postat av: Rick

du skriver så aksjkasjd bra!!

du måste ge ut böcker så vi kan frossa i ditt skriveri!



Du är fin<3 och skit i läxor : DD!! wey!!

2009-12-21 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0