ansvarig utgivare

Idag var det dags för KZINEs årsmöte. Kungsholmens gymnasiums skoltidning, för er som inte vet.
Nervös nervös nervös var jag innan. Lättad glad glad är jag nu. För jag blev vald till ansvarig utgivare! Det betyder helt enkelt att jag är föreningens ordförande. Tjoho på mig!

Mycket ansvar, men det känns bra. Är sjukt taggad på att få det här att funka! Det ska bli fint att få bestämma, haha. Det känns som att jag efter ett och ett halvt år i KZINE har byggt upp till det här.
Om vi ska vara lite djupa av oss, så får det mig att inse att jag har ändrats ganska mycket. Vid förra årsmötet var jag knappt säker på att jag ville vara i styrelsen och nu är jag the boss.

Har fina människor att jobba med också. Är otroligt glad för Cicis skull, som blev vald till the boss hon med, nämligen chefredaktör! Vi är ett bra team, believe me.

Sist men inte minst: jag är så stolt över mig själv!



Kommentarer
Postat av: Karin

GRATTIS!!! :D :D

2010-01-26 @ 16:05:19
Postat av: Rick

Åhh!! sara! grattis!

2010-01-26 @ 18:22:22
Postat av: Cici

Hjärtanhjärtanhjärtan!<3 Vi är grymma Sara!

2010-01-27 @ 03:06:05
URL: http://chopsticks.blogg.se/
Postat av: vilma

du är verkligen, verkligen värd det här!

<3 :D :D :D :D

2010-01-27 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0