shout it out loud

Vet ni, att om man lyssnar på Don't look back in anger, och tittar ut på molnen samtidigt, så flyger man?
Och lyssnar man på Live forever så blir man odödlig i 4.37 sekunder.
Och när man hör Listen up så vet man att man klarar sig, även om bara till imorgon.

Alive, would be the word, yes.
För en vinterdag när alla andra var på franskan så stod jag framför en spegel på en allmän toalett i ett köpcenter och var lyckligare än jag någonsin varit förut.
En gång klev jag in på en gigantisk arena och fick gråten i halsen av att se de tusentals röda sätena.
Och en gång, en gång stod jag vid mitt öppna fönster, såg på himlen till tonerna av rock'n'roll och visste att världen låg därute någonstans på en smutsig bakgata.


"Världens bästa band blev också världens största. Jag tror aldrig det kommer att hända igen"


Sen vet jag inte vad mer. Tro på livet, frihet och kärlek. Så jävla mycket kärlek.
And it really has been a fucking pleasure.
Det kommer det alltid att vara. This is not the end.









I live my life for the stars that shine
People say it's just a waste of time
When they said I should feed my head
That to me was just a day in bed
I'll take my car and drive real far
They're not concerned about the way we are
In my mind my dreams are real
Now you concerned about the way I feel

Tonight I'm a rock'n'roll star

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jättejättemycket kärlek, Sara.



Live forever

2009-09-02 @ 17:01:24
URL: http://immediate.blogg.se/
Postat av: Sis

<3

2009-09-02 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0