a little better

Idag har jag inte gjort mycket. Har knappt gått upp ur sängen för att vara exakt.
Vad jag däremot har gjort är att titta på två Upp till kamp-avsnitt på raken. Ren njutning. Så. Jävla. Bra.
Jag har sagt det förut och säger det igen, kan någon snälla ta mig till 1968?

[Och ja, det känns rätt nice att han där i sista scenen,
han som skrev hela soundtracket, har gett mig en kram]

Halstabletter är bra. Te ännu bättre.
Gnarls Barkley idag.
The Who i en mörk källare för alltid.






Kommentarer
Postat av: vilma

jag MÅSTE se upp till kamp!!! vi får ha en sådan dag snart!

mmm gillar din dag, den låter soft : )

puss

2009-10-09 @ 19:23:18
Postat av: Rick

Åh gnarls!<3

just nu är det, som hela bloggsverige också verkar tycka, håkan covers som gäller!



dagen låter lugn och skön! fler sådanna dagar behövs!

krya på dig!<3

2009-10-09 @ 20:57:30
Postat av: Ylva

vi får ha marathon och bjuda honom.

hellegud. jag kollapsar i huvet när jag tänker på att jag faktiskt kan göra det...



är du på på att se honom och hans fina band den 12 december i uppsala?

2009-10-09 @ 22:35:23
URL: http://ylvakarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0