storstadspuls, ja tack

Hej jag vill åka till New York. Människor, trafik, nya platser, kända platser, något som inte är grått och råkallt. En dag kommer jag att bo där, be it this life or another. Jag kan se det helt tydligt framför mig. Hur det skulle vara. Och just nu vill jag inte vara i grå Stockholm. Jag vill vara därborta istället. Ni vet. Bara där.
Jag vill resaresaresa nu. Och som tur är dröjer det inte särskilt länge innan I'm on the road again. Om mindre än en månad drar jag och syster till London. Äntligen! Det kommer att bli finast.

Hur hemskt det än är när ens päron åker till San Fransisco och New York utan en själv, så kommer det i alla fall hem lite fina saker att glädja sig åt:



Älska.








Kommentarer
Postat av: vilma

vad fint allt ser ut! älskar pinnen :D

jag vill också resa. åh new york vore härligt... london är inte fy skam det heller... ; ) ni kommer nog få ett par oförglömliga dagar : )

2009-11-13 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0