i wanna be a spaceman

Mitt huvud exploderar snart. Mars attack style, I promise.
Så fort jag försöker börja skriva på min hög av uppsatser så väller huvudvärken in och sätter stopp för alla möjligheter att få något gjort. Jag har åtminstone listat ut ungefär hur jag ska strukturera historiauppsatsen på grekisk demokrati. Men skrivandet får nog vänta till imorgon. Det går helt enkelt inte idag, med mörkret som kväver utanför fönstret.

Allt snurrar runt runt i huvudet på mig. Jag försöker att tänka igenom allt gång på gång, få någon ordning på det. Historiauppsats, svenskauppsats, ekonomiprov, ringa Globen och fixa intervju, beställa biljetter till London, inte glömma att fylla i det där papperet, betala resan till Le Havre, historiauppsats, svenskauppsats, ekonomiprov... Cirklar.

Nä, idag skiter jag i det. Jag kan inte annnat.
Nu ska jag tamigfan ta och titta på sista Harry Potter-filmen och låtsas att jag har någon som ler försiktig mot mig över skolböckerna.


Vi ses en annan dag

Kommentarer
Postat av: vilma

varför känns det alltid som huvudet ska sprängas...?

jag älskar att fly bort. hogwarts är ett jävligt bra ställe att fly till.



puss

2009-11-15 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0