en midsommarnattsdröm

Så var det förbi. Det är väldigt tyst här hemma i Råcksta. Inga skrålande göteborgare, inga halvnakna punkare, inga fulla poppare, ingen ständig musik. Med tystnaden rullar vemodet in, jag kan inte hjälpa det. Och jag har redan glömt hur jobbigt det var att vakna i ett ovettigt varmt tält och hur äcklig jag kände mig efter inte ha duschat på en vecka. Nu är mitt hår fint och rent och allt jag ser på bilderna från den gångna veckan är sol, artister och fina vänner.
Men det är fortfarande sommar och jag flyger fortfarande på vissa minnen och nästa år igen så!

Här är några av alla band vi lyckades bocka av på listan.




Molotov Jive




The Soundtrack of Our Lives



Pete Doherty



Razorlight



Håkan Hellström


Egentligen borde jag sova nu, ska upp och jobba imorgon. Men igår vid den här tiden var jag på en av de bästa konserterna i mitt liv hittills. Det var ljust och jag hade ingen tanke på att sova. Det är det jag saknar.

Tack alla underbara folk för en fantastisk vecka!

Kommentarer
Postat av: J

JAG VILL TILLBAKA NU, JAG SAKNAR DET SÅ MYCKET...

2009-06-29 @ 23:45:09
Postat av: Anonym

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST VECKA BÄST SARA!

2009-06-30 @ 22:58:11
URL: http://immediate.blogg.se/
Postat av: Miranda

Svar: Hah, nej, jag blandar alltid ihop Det är så jag säger det och Nu kan du få mig så lätt. ^^

2009-07-01 @ 18:04:32
URL: http://immediate.blogg.se/
Postat av: Vilma

Kan inte heller hjälpa att vemodigheten tar över lite ibland. Längtar så förfärligt mycket tillbaka till de underbara dagarna av fred & kärlek. Vi får göra om denna trip. Helt klart.



love<3!

2009-07-01 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0