words words words...

... som Hamlet sa.


Det var så mörkt
Den kvällen jag gick hem
Jag hade hoppats på något, hoppats på något
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt



Ja, idag har jag lyssnat på Håkan. Och på Backstreet Boys. Ändå har det varit en märkligt vanlig dag. Samma morgon, samma folk. Precis samma längtan. Håkan passade in.
Kan inte gå och lägga mig. Behöver egentligen inte göra det än, får sova en extra timme i morgonbitti. Ser framemot att läsa min svenska-bok den närmaste halvtimmen. Inte så att jag är särskilt förtjust i den eller så, men det är en bok. Jag tycker om böcker.

Känner återigen sommaren i luften. Kände doften av gräs på vägen hem idag och det är underbart.
Alla fina människor: jag ser framemot i morgon kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hååååååkan <3 Sitter och lyssnar på honom nu :) Ses ikväll!

2009-04-24 @ 14:05:01
Postat av: Vilma

Hamlet satte huvudet på spiken där.



Vi ses very soon my beautiful Sara!



2009-04-24 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0