taint not thy mind, nor let thy soul contrive


Well, Shakespeare, he's in the alley
With his pointed shoes and his bells,
Speaking to some french girl,
Who says she knows me well.


S'Day idag. Vek program hela kvällen igår. Målade en skylt.
Och jag bloggar tidigt på morgonen! Hm.

Så, Hamlet the Lion King. De flesta som läser den här bloggen (kände att jag ropade till ett tyst rum där) går inte ens på Kungsholmens gymnasium och jag tvivlar starkt på att någon av er sitter i dagens jury, men jag gör lite reklam ändå. Av nån anledning.

Det skulle sannerligen vara väldigt soft att träffa Shakespeare i en gränd, särskilt om han hade spetsiga skor...
Today is for thy honour William!

Alas, I need to leave for mine education and thy celebration.

(Alas, I have gone mad?)

Kommentarer
Postat av: Miriiiadnanana

Hahahahaha.

2009-05-27 @ 16:38:15
URL: http://immediate.blogg.se/
Postat av: Anonym

A little mad, perhaps...



We can be mad together!! : D

2009-05-27 @ 22:38:23
Postat av: Sister

Hihi Shakespeare :D

Jag hade velat komma och titta på dig! D:

2009-05-27 @ 23:42:56
Postat av: Karin

Vi hade också Shakespeare-grejjs igår! Fast inte så seriöst med program och sånt..

2009-05-28 @ 17:09:24
Postat av: Karin

Vi hade också Shakespeare-grejjs igår! Fast inte så seriöst med program och sånt..

2009-05-28 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0