they say it's your birthday, well it's my birthday to, YEAH!

Idag är jag sjutton år. Och kommer att vara de närmaste 364 dagarna. Det känns bra! Bara ett år kvar till arton nu, och gud vet vad som händer då... Haha.

Hade otroligt trevligt firande igår med en massa roligt folk! Bästa möjliga barnkalas.
För att fira denna dag och för att uppmärksamma föregående måndag, när jag förövrigt dog, så lägger jag upp en bild på underbaraste herr Dylan. Fantastisk början på veckan, mycket trevligt slut!


Kommentarer
Postat av: Ylva

såå... du har också en blogg nu. om vi läser varandras så kommer vi att ha EN besökare var iaf...

det känns fint att jag var med på båda de aktiviteterna du skriver om i inlägget. :D (eller alla TRE om man räknar med de kommande 365 dagarna)

<3<3<3<3

/Misp

2009-03-28 @ 17:14:15
URL: http://ylvakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0