ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på

Solen har kommit fram så här på kvällskanten. Vid den här tiden imorgon så befinner jag mig äntligen på Svinnersta. Kanske sitter jag på gräsmattan, kanske i barnkammaren, kanske går jag husesyn i ladan eller så sitter jag på bryggan vid sjön. Oavsett vilket så kommer jag att andas stillhet och se trädtopparna på björken igen.

Och gud (?) vet att jag behöver just det, efter detta år. Är helt overkligt att hela ettan är förbi. Att jag gått ett helt skolår på Kungsholmens gymnasium. Jag har längtat längtat efter idag i flera månader, men det är ändå lite vemodigt. Inte för att jag kommer att sakna mina kompisar, de kommer jag att träffa, inte för att jag kommer att sakna att inte komma till skolan varje dag, utan för att jag aldrig får tillbaka mitt första år. You don't know what you've got until you're missing it a lot.

Men FUCK vad skönt det är med sommarlov! Festival, London, Italien/Kroatien, solsken, ljusa nätter, ingen stress. Att leva!
Och jag vet att det kommer att bli en av mina bästa somrar någonsin, no matter what I miss. Jag har underbara vänner att dela den med






Ta mig till den där festen i stan
Där människor är som du och jag
Dom dansar högt över varje lag
Och där vill jag också va



Kommentarer
Postat av: johanna

Woho du klarade det! :D

Och vi kommer få en fantastiskt sommar!

2009-06-10 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0