uppåt

Såe. Klockan slår om till nytt dygn om sju minuter och jag ska upp om sex timmar. Blir lite av en chock skulle jag gissa, att stiga upp i tidiga ottan. Anledningen är förstås en awesome roadtrip till Vemdalen med Ülfa! Inte så mycket roadtrip som... stanna på ett ställe, antar jag, men it sure will be awesome.

Hade jag varit hemma imorgon eller på nyårsafton, så hade jag gett Eder kära läsare en fin liten sån där årskrönika.
(Tro inte att ni slipper undan så lätt dock, it shall come, bara några dagar sent.)
Istället bjuder jag på en hemskt artistic bild jag tog för ett par veckor sedan. Enjoy!



Nu ska jag sova. Eller möjligtvis kika lite i en bok och vara dödstrött imorgon bitti.
Yeah, that sounds like a plan.

Bäst! (Som det tydligen heter i konstnärskretsar dårå)

Kommentarer
Postat av: Karin

Häftig bild!

2010-01-02 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0