vad ska man göra med orden?

Har skrivit lite poesi igen ( i brist på bättre ord).
Visste inte riktigt vad jag skulle göra med den, så den hamnade här.

Om jag var du skulle jag se den som ett utkast.


And I cried because of you on the
       subway today

              I think I saw you in that ice cream parlor
far up there among the clouds
                     whilst we pulled into the station



The street lights hit me in the face
              as I ran backwards catching
my dream somewhere just beneath
                  the stars of left over opportunities


And I made my way over those crossings
         with all the green lights goin' onto red

            The sun burnt my thoughts as the
 sky came crumbling down

When I wished you walked beside me









Kommentarer
Postat av: Miri

Beautiful, darling.

2009-04-05 @ 19:39:03
URL: http://immediate.blogg.se/
Postat av: Vilma

Instämmer. Beautiful.

2009-04-05 @ 19:59:12
Postat av: sara

man tackar :)

2009-04-05 @ 22:00:17
Postat av: Karin

Mycket mycket fint.

2009-04-06 @ 17:23:07
Postat av: sister

Underbart fint, som vanligt!

2009-04-09 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0