solsilhuett

Sitter vid mitt öppna fönster med solen i ansiktet. Än så länge så har min bästa vän Björken inte fått några löv, men det kan inte dröja länge nu... Lyssnar förresten på The Band.

Tänk att jag är tillbaka vid fönstret. Tiden går så fort! Ingen nyhet direkt, men det slutar liksom inte att fascinera mig.

I övermorgon är det tillbaka till skolan. Har verkligen INTE någon lust med det... Har tänkt så mycket på sommaren nu på lovet och det har blivit så mycket sommar i luften, att det är som förvånande att det inte bär av till Borlänge i morgon... Men snart så!

Önskar jag kunde komma ihåg den där Boyedikten om knoppar som brister



Kommentarer
Postat av: Vilma

Sommaren är inte långt borta nu. Det är fantastiskt att ha öppet fönster och bara njuta av vårsolen.

Det dröjer nog inte länge till din björk är grön.

2009-04-12 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0