gröna blad och blomstertid

Ute blir allt grönare och grönare. Det doftar av solsken och sommar i luften. Allt är så...nära. Det känns verkligen att man är precis i slutet av något, det gäller bara att hålla ut den där sista sträckan. Motivationen för allt skolarbete är i botten. Sitter här med matteläxan igen, men med friheten utanför fönstret är det inte lätt att bry sig om line segments.

Låg på en bänk idag, med solen i ansiktet. Tyckte mig höra en fiskmås, vilket väl var inbillning. Jag tänkte på hur båtdurkar och kluckande vågor låter och kände att det inte spelade så stor roll att filmanalysen gick åt helvete.


Sen såg jag ett brunt hår och kunde inte låta bli att känna mig lite misslyckad ändå.

Kommentarer
Postat av: Vilma

Du är allt annat än misslyckad. En fantastisk människa (!) och det tror jag att fler (exempelvis brunhåriga) tycker.



Puss på dig <3

2009-04-28 @ 21:00:54
Postat av: Mirandaaaaaa

Men naaaaw. Nån gång så, visst var det F/P/S? Know what I mean, know what I mean?

2009-04-29 @ 23:44:05
URL: http://immediate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0